Notice: Undefined variable: html in /home/sibenski/new/wp-content/plugins/wp-author-box-lite/core/functions.display.php on line 279

Zahladilo je! Zabave na otvorenom su za nama, pa bi ipak trebali pronaći negdje svoje ‘utočište’ za zimu. Ljetos sam pisala o Banju i novotvorenom klubu Makari i tada sam zapazila kako spomenuti klub ima potencijal za dobar urbani zimski štih. Ne znam zašto neki ljudi urbano povezuju s ‘klošerajem’, to jednostavno nije točno! Makari je mjesto gdje se možete osjećati ugodno, te se ujedno osjećati da netko drži do vas. Nisam još poželjela neko piće, a da ga nisam mogla naručiti, što bi inače trebalo biti normalno, ali svi znamo da je u našem gradu to ‘lutrija’.  Primjera radi, klub koji se isfurava na fancy mjesto u gradu nema na izbor Jack Daniels! Al’ ti zato uvaljuju Chivas uz uvjeravanje da je to isto! Perfekcionizam vlasnika Makarija prenio se i na objekt koji tek zauzima status nečega što je vrhunsko, a nalazi se na najljepšem dijelu Šibenika.

VIP ZONA

Godinama imamo samo jedan klub koji je zimi radio. Nekolicina ih je pokušala, a klub na kraju grada, sve ove godine, je opstao! Prvi put da je dobio ozbiljnu konkurenciju. Volim zdravu konkurenciju na tržištu, jer se ona uistinu vidi, tko zna o onome što radi, a i tko se šlepa sve godine, jer stvarne konkurencije nije bilo. Jesmo li sve ove godine pristajali na kompromise, jer nismo imali kvalitetnu opciju? Vjerojatno je tako! Voljela bih krenuti od ‘prvog razreda osnovne škole’. Objasnit ću skraćenicu, čije značenje očito ne znaju ni oni koji je važno koriste. VIP ili very imortant person, znači da dio rezerviran za VIP uzvanike u nekom objektu, ima posebnu ‘težinu’, ali i cijenu. Međutim, to ovako izgleda u Šibeniku. Uslijed nemogućnosti popunjenja određenog kluba, zbog razno – raznih razloga, događaju se mnoge nelogičnosti. Stoga, ili morate pratiti pravila VIP procedura ili izbacite VIP iz ‘menu-a’ kluba, jer ga, očito, ne možete konstantno vrhunskom klijentelom popunjavati. Kad ste čuli da VIP gosti plaćaju ulaznicu u klub? Takve goste bi se trebalo sa smješkom do stola odvesti, jer valjda znaš zašto je baš tvoj klub dodijelio VIP mjesto nekome! Znam mnogo ljudi kojima ništa u životu ne znači tih tridesetak kuna, koliko košta ulaznica. Radije će bocu nekog alkoholnog pića platiti sto kuna više, ali kartu neće iz principa kupiti. Ja ih razumijem! Kad vam je već pripala čast da se nađete u toj prostoriji koja se naziva iz ne znam kojeg razloga VIP-om, čini li vam se moguće da na vratima od toaleta ne postoje ključevi, da se, nedaj Bože, zaključate, pa tko se to zaključava u javnim toaletima?! Pa, se tako zna desiti da u jednom trenutku vidiš mušku glavu kako ti viri kroz vrata, dok ti obavljaš nuždu. Da bude gore, wc školjka je dosta udaljena od vrata, tako da ne možete istodobno jednom rukom držati, kvaku, a s drugom se pridržavati kao na ‘čučavcu’! Bilo je neugodnih scena! O wc papiru i sušilu za ruke koje visi na zidu, uopće neću govoriti! Papira nema, a sušilo ne pokazuje znakove života. I onda će netko raditi raspodjelu, na bolje i lošije goste i ponižavati ljude!

DOBRE STVARI

Jeste li znali da se prilikom nekog koncerta, iz čitavog VIP-a ‘izbace’ sjedeća mjesta, pa se naguraju visoki stolovi kako bi što više ljudi moglo stati. Na vratima stoji redar koji nogama ugurava ljude, jer ako se ne zaradi za novu kuću te noći, koncert nije uspio! Što su ga uopće dovodili? Naravno da karikiram, ali nisam daleko otišla od stvarnosti. Te noći nema sjedenja! Izvođač je bio skup, stoga se malo stisnite, pa ipak je to zvijezda, budimo sretni da dijelimo isti zrak s njim! Žao mi je kad to sve vidim, jer se ljudi tako ne tretiraju. A pogotovo gosti koji su ti vjerni godinama. Hacienda za vrijeme Denisa Ercega bila je pravi pokazatelj dobrog poslovanja i tretiranja svojih gostiju. Postojala su pravila, red i rejting! Dokaz da netko zna kako se vrednuje goste je upravo Makari. Ako ste mogli primjetiti, gotovo cijeli tjedan postoji program događanja, po danima. VIP gosti toga kluba svaki tjedan dobivaju sms porukama obavijest o događanjima na Banju. Šibenčani vole dobre stvari, vole kad ih se tetoši, vole kad su bitni, a tamo je baš tako. Postoji još jedno mjesto u gradu i zove se Giro espresso, čiji vlasnik živi za plasiranje inovativnosti te primjene istoga na ljude koji su uglavnom istog ‘šibenskog’ stajališta – ‘neš ti tebe’. I uspijeva mu. Mišljenja sam da je ulaganje u kvalitetu ključ budućnosti našeg društva, a takav način poslovanja u konačnici pobjeđuje. Ljudi prepoznaju dobre stvari, samo ih treba usmjeriti. Vjerujem u dobre stvari i uvijek ću ih podržati, makar na ovaj moj način.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.