Notice: Undefined variable: html in /home/sibenski/new/wp-content/plugins/wp-author-box-lite/core/functions.display.php on line 279

Hrvatska udruga za odnose s javnošću uručila je nagradu Grand Prix Odjelu za fortifikacije pri Muzeju grada Šibenika za projekt Prva sezona revitalizirane Tvrđave sv. Mihovila. Šibenski projekt je proglašen najboljim komunikacijskim projektom u kategoriji javnog sektora.

Komunikacijski ciljevi Odjela za upravljanje tvrđavom bili su istaknuti ulogu Tvrđave sv. Mihovila u kulturnom identitetu Šibenika, adekvatno je promovirati kao nezaobilazan spomenik kulture baštine te mjesto vrhunskih glazbeno-scenskih događaja organiziranih na ljetnoj pozornici u čemu smo i uspjeli. Poseban izazov u postavljanju komunikacijske strategije bila je vrlo negativna percepcija javnosti prema uspješnosti projekta revitalizacije, pred nama se u vrlo kratkom roku nalazio veliki izazov. Odlični rezultati prve sezone Tvrđave zajednički su napor svih zaposlenika Odjela koji su zaslužni za to da je svih 100 000 posjetitelja Tvrđave uz informaciju dobilo i osmjeh te s Tvrđave otišlo zadovoljno – što je promocija koja se ne može novčano procijeniti., izjavila je povodom dodjele ovog stručnog priznanja za izvrsnost u području odnosa s javnošću Vera Jergović Bolanča, voditeljica marketinga i promocije Odjela za upravljanje tvrđavama.

Stručni žiri Hrvatske udruge za odnose s javnošću je prilikom odluke o dodjeli nagrade uzeo u obzir sve komunikacijske aktivnosti obavljene u periodu od svibnja do listopada 2014. godine.

U sklopu projekta određene su ciljne javnosti prema kojima je krenula intenzivna komunikacija kako bi se predstavila vrijednost objekta u ukupnoj kulturno – turističkoj ponudi Šibenika i Hrvatske te zaobišle prepreke iz ukupne negativne percepcije projekta.

Izrađena je serija promotivnih materijala i prezentacijskih dokumenata, a u kratkom roku ostvarena su i medijska pokroviteljstva prve sezone tvrđave. Intenzivno se radilo sa predstavnicima lokalnih i nacionalnih medija, a proaktivnom i otvorenom komunikacijom ostvaren je cilj transparentnosti rada Odjela.

Poseban interes kod članova žirija izazvalo je program pozitivne identifikacije tvrđave kao dijela identiteta svakog Šibenčana u sklopu kojega je oformljen je Klub prijatelja Tvrđave sv. Mihovila za žitelje grada Šibenika i okolice koji članovima pruža posebne pogodnosti.

Inovativnim i kreativnim ocjenjene su organizacije večernjih događanja uz promišljanje o tome kako pojačati privlačnost objava predstavnicima medija i povećati njihov broj. Skup svih ovih aktivnosti polučio je uspjeh prve sezone tvrđave sv. Mihovila i ovu nagradu koju dodjeljuju priznati stručnjaci iz područja odnosa s javnošću.

Posebno smo ponosni na činjenicu što se naš rad na predstavljanju Tvrđave i ljetne pozornice reflektirao na pozitivnu percepciju Šibenika u medijima. Sezona 2015. na ljetnoj pozornici Tvrđave sv. Mihovila kako i skoro otvaranje još jedne šibenske tvrđave još će čvršće pozicionirati naš grad kao novu kulturnu i turističku hit destinaciju.“ izjavila je prilikom preuzimanja nagrade voditeljica šibenskih tvrđava Gorana Barišić Bačelić.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.