Notice: Undefined variable: html in /home/sibenski/new/wp-content/plugins/wp-author-box-lite/core/functions.display.php on line 279

Radovi na trećoj fazi uređenja komunalne luke Vrnaža u Šibeniku počeli su ovih dana, nakon što je za najpovoljnijeg ponuditelja izabrana tvrtka Sarađen. Riječ je o izgradnji platoa, na zahtjevnom muljevitom terenu, koji povezuje obje uređene obale i na kojem će biti prostor ulaza, parkirališta i suhog veza za popravke brodova s dizalicom.

– U ponedjeljak smo dobili građevinsku dozvolu i odmah krenuli u radove treće faze. Do kraja godine planiramo iskoristiti novac koji smo dobili od nadležnog ministarstva i Županije. Vrijednost natječaja na kojem smo odabrali tvrtku Sarađen je nešto manje od 10 milijuna kuna – kaže Željko Dulibić, ravnatelj Lučke uprave Šibensko-kninske županije.

Radovima koji upravo traju u dnu uvale Vrnaža nije obuhvaćeno postavljanje dizalice, otvorenog hangara za radove na brodovima i ulazna recepcija. Za te će poslove biti raspisani posebni natječaji, a financirat će se s milijun kuna Grada Šibenika i sredstvima Županijske lučke uprave.

vrnaza11

– Planiramo da treća faza komunalne luke Vrnaža bude završena do proljeća sljedeće godine. Ostaje nam nakon toga zadnja faza koja obuhvaća obalu s mandalinske strane od valobrana do rampe Dogus grupe. Tih 200 metara obale, sa 70 do 80 vezova, planiramo urediti u sljedećoj godini. Riječ je o financijski manje zahtjevnom poslu, a cijeli projekt Vrnaže bio bi završen u 2020. godini – naglašava Dulibić.

U treću fazu Vrnaže u Županijskoj lučkoj upravi krenuli su paralelno sa završnim radovima druge faze u kojoj je uređena istočne strana uvale i gdje su konačno svi raniji korisnici Vrnaže dobili novi vez za svoj brod. U Županijskoj lučkoj upravi razmišljali su i unaprijed te odmah uredili dio obale do ograde Šipada, gdje su uredili ‘školjeru’, kako bi u budućnosti i na tom dijelu kojim gospodare mogli osigurati nekoliko vezova s ‘muringom’ za veće brodove.

vrnaza7

– Druga faza uređenja obale je završena uz još neke sitne poslove koje treba dovršiti, a između ostaloga, još nas čeka postavljanje pontona. Postavit ćemo sada valobran i dva pontona. Za treći smo dogovorili najam s NCP-om jer nemamo sredstava za kupnju. Svaki ponton vrijedan je oko milijun kuna, a planirano ih je ukupno osam. Ovisno o financiranju od strane Grada Šibenika, Županije i Ministarstva vidjet ćemo koliko ih možemo dogodine postaviti. Na njima će i svi ostali građani, redoslijedom s liste upisa koja je zatvorena 21. travnja 2017. godine, dobivati vezove – pojašnjava Dulibić naglašavajući kako će sljedeće godine pokrenuti i realizaciju projekta uređenja obale u Docu, koji bi također mogao biti dovršen do 2020. godine.

Projekt Dolac vrijedan je oko 15 milijuna kuna, a u Vrnažu će biti ukupno uloženo oko 50 milijuna kuna. U Vrnaži je bilo planirano 600 vezova, no kako se javilo puno više zainteresiranih za vez u novoj šibenskoj komunalnoj lučici, preprojektiranjem se došlo do 700 vezova. Još jedna je to potvrda opravdanosti odluke da se na prostoru Vrnaže ide u izgradnju isključivo komunalnih vezova za potrebe domicilnog stanovništva. Među onima koji su odabrali Vrnažu za svoj siguran vez ima i građana koji su do sada koristli vez u Docu, gdje će, najavljuje Dulibić, nakon rekonstrukcije obale ponovno biti uspostavljeni komunalni vezovi.

vrnaza13

– U Docu će cijena veza vjerojatno biti ispod 200 kuna po metru brod, jer je Vrnaža i bolje zaštićena i puno skuplja investicija. Dolac radimo najprije zbog toga što je riva potonula. Mandroči idu pet metara u more, a tri metra širimo uz mandroče od ‘Fausta’ do ‘Domalda’, kako bi se osigurala širina šetnice i prometnice, ali ne u smislu da se ta prometnica koristi ljeti. Jedno je dovođenje infrastrukture, koja je neophodna i zbog hitnih intervencija, a sasvim drugo je regulacija korištenja te prometnice. U takvom prostoru sa šetnicom, kafićima i restoranima, po meni, nema mjesta za radove koji stvaraju buku, prašinu i neugodne mirise. U Vrnaži će biti dizalica nosivosti 8,5 tona i sva infrastruktura za popravke 365 dana u godini pa mislim da vlasnicima brodica put iz Doca do Vrnaže nije izlet u Italiju – zaključuje Dulibić prepuštajući gradskoj upravi da odredi hoće li tada biti više ikakve potrebe za dizalicom u Docu.

vrnaza6

vrnaza1

vrnaza9 vrnaza8 vrnaza5

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.