Notice: Undefined variable: html in /home/sibenski/new/wp-content/plugins/wp-author-box-lite/core/functions.display.php on line 279

‘Stanari Doca jesu za izmještanje rive i za škver kakav je postojao i prije. Ništa od toga ne isključujemo. Izmještanje rive je projekt o kojem se godinama govori, a pitanje je kad će krenuti. Dok se taj dio ne riješi, neka nam dopuste da koristimo dizalicu. Desetljećima su se brodovi servisirali u Docu, a sad ih već godinu dana ne možemo očistiti jer dizalica ne radi.’ Riječi su to Branka Petrića, Dolačana i vlasnika brodice i člana Inicijative za očuvanje života u Docu koja je na današnjoj konferenciji za medije poručila da su svoju problematiku proslijedili i vijećnicima Gradskog vijeća pred sutrašnju sjednicu na kojoj nema niti jedne točke na temu Doca.

– Svima je poznato da smo nedavno s gradonačelnikom Burićem postigli dogovor da dizalica i škver u Docu ostanu na sadašnjoj lokaciji. Međutim, sutra je sjednica Gradskog vijeća, ali u najavljenim temama dnevnog reda nema niti jedne teme koja se tiče Doca ili dizalice u Docu. Zašto? Gradonačelnik je svjestan da je prvi korak da se rad dizalice napokon ozakoni, taj da Grad od Županije zatraži hitno proširenje lučkog područja, jer to je prvi preduvjet da bi se uopće mogao raspisati natječaj za koncesiju sporne dizalice. Drugo, kako su sad u tijeku izmjene detaljnog plana uređenja Pekovca, na sjednici bi se trebalo izglasati da se dizalica i škver ucrtaju u prijedlog izmjena DPU-a Pekovac. Bez ta dva poteza, nama nitko ne može garantirati da će dizalica i škver zbilja na sadašnjoj lokaciji i ostati – poručila je Božena Dulibić iz Inicijative za očuvanje života u Docu.

Izjave gradonačelnika su kupovanje vremena, a na to nećemo pristati, dodali su, a potom se referirali i na izjave ravnatelja Županijske lučke uprave Željka Dulibića otprije godinu dana kada je poručio kako ‘izvlačilište brodova s dizalicom može ostati i dalje ako gradska uprava tako odluči u prostornom planu’. Pitaju se Dolačani stoga zašto se sada, nakon što je gradonačelnik donio odluku da dizalica i škver ostaju, buni odnosno negoduje.

Također, osvrnuli su se i na Dulibićev intervju za ŠIBaj TV! u kojem je istaknuo kako bi takva politička odluka predstavljala promjenu čitavog projekta, odnosno ulazak u zemljište u kojem bi trebali napraviti i vodovodni sustav i pročiščivač, a zanima ih i ‘ako je ŽLU kategorički kontra dizalice i škvera, za koga i zašto u svoj idejni projekt ucrtavaju separator za prihvat ulja i masti?’

– Još jedna činjenica koja je sporna u idejnom projektu ŽLU jest širenje rive za tri metra. Ukoliko bi se taj zahvat napravio, bez da se izgradi valobran, brodovi domicilnog stanovništva bili bi na direktnom udaru juga, te bi u takvoj situaciji vlasnici bili prisiljeni svoje brodove s te pozicije maknuti. Zato ovim putem pitamo ravnatelja ŽLU je li valobran u idejnom projektu bio predviđen ili nije? Uz to, postavlja se pitanje koliko je uopće potrebno ispred Mandroča širiti cestu za pet metara, izmicati Mandroče radi boljeg protoka prometa, obzirom da ta cesta vodi u brdo? – poručila je Dulibić.

S obzirom da je Željko Dulibić ravnatelj ŽLU, a njegova supruga Madlena Roša Dulibić pročelnica Upravnog odjela za prostorno planiranje i zaštitu okoliša, Dolačani sumnjaju kako je tu riječ o sukobu interesa, stoga poručuju da će uputiti dopis Ministarstvu državne uprave.

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.